Slávny príbeh malého dievčatka, ktoré sa zrodilo z kvetu. Krehká Palculienka sa vo veľkom svete cíti stratená, ale chce ho spoznať, hoci v ňom číha mnoho nástrah. Príďte sa pozrieť, ako dopadne jej putovanie za šťastím.
Hudobno-vzdelávací projekt pre deti od dvoch rokov. Obľúbené pesničky aj novinky z Pesničkovej encyklopédie. Projekt PACI PAC vznikol, keď sa gitaristovi kapely Iné kafe narodila dcéra Hanka. Muzikant a čerstvý otecko Mário Praženec sa vtedy začal intenzívne zaujímať o tvorbu pesničiek pre deti. A keďže Mário vraj spievať nevie, oslovil študentku herectva Adrianu Pešinovú, ktorá mala skúsenosti z detského divadla. Zrodil sa tak detský projekt PACI PAC, ku ktorému sa neskôr pridal perkusionista Peter Štenda. Počas koncertu a hravej zábavy si s deťmi tancujú aj pesničkové postavy a zvieratká.
Diskusia o vybraných inscenáciách predchádzajúceho dňa.
Pinocchio je najznámejšia bábka na svete. Ale ten náš Pinocchio nie je drevený, ani papierový. Je živý! Naozajstný živý Pinocchio. Kedysi síce býval riadne poleno, mal dutú hlavu, neposlúchal a robil si, čo chcel. My sme s ním mali trpezlivosť, venovali sme sa mu a verili, že raz sa stane naozajstným chlapcom. Príďte si pozrieť pouličnú interaktívnu rozprávku, ktorá priamo komunikuje s divákmi.
V poslednom období vzniká stále viac inscenácií, ktoré v sebe spájajú viacero druhov umení a ktoré posúvajú tradične vnímané hranice. Podobným prípadom je v rámci aktuálnej sezóny v poradí tretia inscenácia Denníka Anny Frankovej, ktorú v Štátnom divadle Košice uvádzajú ako tanečné divadlo. Choreografia Ondreja Šotha umožňuje vyniknúť sugestívnemu a autentickému výkonu Táne Pauhofovej.
Magická komédia, ktorú Jakub Nvota napísal podľa Shakespearovej komédie Sen noci svätojánskej. Rešpektujúc dej a postavy vznikla nová originálna hra plná humoru, vášne a lásky. V nej sa herecká skupina vedená principálom Andonom a prostomyseľným hercom Jožkom ocitá v kríze. Musia zasiahnuť vyššie divadelné sféry, aby zmierili súbor, rozhnevaný kvôli nevere. Vtipné situácie a zámeny milencov sa striedajú s jarmočnými výstupmi. Nechýba mágia, čary, kúzla, ani hudba a piesne.
Inscenácia Sofoklovej tragédie v Astorke má v kontexte slovenského divadla hneď dve prvenstvá. Ide o vôbec prvý antický text, ktorý sa inscenuje na javisku tohto bratislavského divadla a súčasne ide o celkom prvú skúsenosť režiséra Lukáša Brutovského s antickou drámou. Nehovoriac o tom, že antika sa na Slovensku neinscenuje veľmi často. Už vďaka tomu stojí inscenácia za pozornosť.
Záverečná diskusia o inscenáciách posledného festivalového dňa.